×
  • Насловна
  • Вести
  • Регион
  • Македонија
  • Спорт

  • Видео

  • Колумни
  • Интервју

  • По допрен глас
  • Репортажи
  • Ретроспектива

  • Погранична хроника
  • Фото вест - Ваша пошта!

  • Дезинформации
  • ПРОВЕРКА НА ФАКТИ:КОВИД-19
  • Проверка на факти: реформи кон ЕУ

  • Контакт
  • Политика на приватност
  • Импресум
  • Маркетинг стратегија
  • Понуда за рекламирање

  • Од денеска нов дизајн на производите на Бучен Козјак

    14.09.2018 09:42 | KumanovoNews

    Една од најстарите млекарници во Македонија, со цел да се доближи уште повеќе до своите купувачи го редизајнираше корпоративниот идентитет и поголемиот дел од своите производи: јогурт, свежо млеко, кисело млеко и сурутка.

    Од денеска нов дизајн на производите на Бучен Козјак

    Производите со новиот изглед ќе бидат доспапни на полиците на маркетите од денеска.

    „Чистиот, минималистилки и строг дизајн се одлика на зрелоста и јасната визија на млекарницата. А пак, храбрата различност што продуктите на Бучен Козјак ќе ја носат на полица преку новиот дизајн на амбалажата е одлика на врвниот квалитет и технологија на производство“, соопштуваат од компанијата.

     На процесот на редизајн на Бучен Козјак им претходеше модернизација и инвестиција во технологијата на производствениот процес и контрола, кои производите ги доведоа до највискок квалитет.

    „Во процесот на редизајнирање влеговме одлучно но и претпазливо, со намера да ја пренесеме јасно пораката до нашите корисници дека сме подготвени за динамиката на сегашноста и идината. Ова не е само редизајнирање на амбалажата, туку нов концепт на размислување, кој е во склад со технологијата и времето во кое делуваме, а со почит кон традицијата и вредностите“,- изјави Анита Спасовска, генерална директорка на Бучен Козјак.